Veelgestelde vragen*

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op.

*Antwoorden zijn uitsluitende van toepassing op consumenten. Voor zakelijke klanten kunnen afwijkende voorwaarden gelden. Zie onze algemene voorwaarden.

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van jouw bestelling.

Verzending vindt plaats via PostNL. De hoogte van de verzendkosten worden bij bestelling expliciet aangegeven.  Gratis verzending in overleg met vaste afnemers boven een bepaald bedrag. Op werkdagen voor 16:00 uur, volgende dag in huis. Bestel je op vrijdagmiddag na 16:00 uur of in het weekend, dan ontvang je jouw bestelling op dinsdag.

De verzendkosten bedragen € 5,95 indien je een bestelling thuis laat bezorgen in Nederland, België of Duitsland. Vanaf 200 euro ontvang je gratis verzendkosten binnen Nederland. Het afhalen op onze locatie in Groenlo is gratis.

België en Duitsland – 8,95 euro tot 2 kg.
Ierland en Frankrijk – 15 euro tot 2 kg.

Informeer ons zo snel mogelijk, indien u dit te laat doet en het pakketje is al verstuurt heeft u geen recht op een retour en kunnen wij niks meer voor u betekenen. Zorg dus dat uw adres klopt.

De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie factuuradres en bezorgadres een ander bezorgadres invullen.

Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, je zult je factuur dus ook via e-mail ontvangen. Bekijk ook altijd even uw spam box, het kan zijn dat onze mail daar terecht komt.

Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Het is helaas niet mogelijk om achteraf te betalen op onze webshop.

Ja, dit kan. Neem dan contact op met het team van Mastic Horse door een e-mail te sturen naar info@mastichorse.nl. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 – 16.00 uur.

Je krijgt de door ons bij de bestelling berekende verzendkosten alleen vergoed als je de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert. De retourverzendingkosten zijn wel voor eigen rekening.

Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.

Heb je klachten of aanmerkingen over de bestelde producten en/of de levering dan kun je altijd contact opnemen door je klacht op te sturen naar info@mastichorse.nl. Wanneer je een klacht heeft, kun je deze ook altijd aanmelden bij het Europees ODR platform via Europese onlineplatform voor geschilbeslechting

Voor alle vragen kun je contact opnemen door een mail te sturen naar info@mastichorse.nl of per telefoon: +31544-462477. Tevens kun je ons ook bereiken via onze Facebookpagina. Wij zijn aanwezig op werkdagen tussen 09:00 – 16:00 uur. Wij streven ernaar om vragen binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

De gebruikte ingrediënten staan niet op de WADA dopinglijst.